Vertrek

26 mei 2022 - Scharnegoutum, Nederland

Woensdag gaan we dan eindelijk. Alle voorbereidingen getroffen, alles staat ingepakt, vaccinaties gehaald, dollars gewisseld. En heel veel eten verzameld.  De hele voorbereiding bezig met besparing op gewicht, zelf afgevallen om beter na boven te kunnen en dan blijkt het meegenomen voedsel verreweg het zwaarst. Het is allemaal droogvoer voor tien dagen maar toch.  Ik vrees dat inclusief fiets en mijzelf zo'n 150 kilo naar boven moet  topsnelheden gaan we niet halen  Een voordeel, hoe verder we komen hoe lioe. 25mei.

Het was me de volksverhuizing wel. Fiets op de imperiaal gebonden en naar Schiphol afgereisd.

IMG_20220525_094722_614Doordat er behoorlijk wat wind stond was het niet fijn rijden. Op Schiphol ging het relatief snel, op wat gedoe met de fiets na. De doos moest weer open, dus in allerijl tape bij de HEMA aldaar gehaald. We zaten snel aan het bier.IMG_20220525_164409_626 Helaas had onze vlucht 2 uur vertraging.  Al hollend haalden we in Istanboel zelf nog wel even onze overstap maar de bagage en fiets niet. Hopelijk komt het spul vandaag nog. Wij zijn inmiddels in ons hotel en hebben tenminste goed ontbetenIMG_20220526_094207_699

1. Ria Pot:
    26 mei 2022
    Een heel gedoe lees ik voordat je echt kunt beginnen met fietsen. Maar dat hoort er allemaal bij. Nemen zoals het is bij dit project.
  2. Monique:
    26 mei 2022
    Hoop dat jullie fiets en bagage snel komt. Ik wens je een prachtige reis!!! En superleuk zo’n blog 😘
  3. Henk Bleeker:
    26 mei 2022
    Da's al met al een behoorlijk avontuurlijk begin. En dan moet de echte tocht nog starten! Succes
  4. Wopke en Loes:
    26 mei 2022
    Het avontuur is dus begonnen hopelijk komt de bagage en fiets snel aan, we wensen jullie een succesvolle reis toe
  5. Erwin:
    26 mei 2022
    Succes met dit mooie avontuur, het lijkt wel een film! Een veilige reis gewenst.
  6. Dorothée:
    26 mei 2022
    Ha Joost, fijn zo'n blog, nu reizen we een beetje mee.
    Heeft alleen je fiets de overstap niet gered of ook de rest van je bagage? We duimen dat alles ongeschonden met de eerst volgende vlucht arriveert. Hopelijk kunnen jullie in de tussentijd een beetje op verhaal komen in het hotel. Altijd slopend, zo'n vliegreis met een overstap.
  7. Gerlof:
    Succes mannen. Een mooi avontuur
  8. Henny:
    26 mei 2022
    Aan de start van een mooi avontuur! Wij gaan jullie volgen. Succes en veel plezier.
  9. Betty van der Vlist:
    26 mei 2022
    Leuk om te lezen, Joost! Het is al gelijk spannend. Heel wat om 150 kg te vervoeren. En dan de biertjes er nog bij 😉
  10. Afke:
    26 mei 2022
    Heel veel plezier en sterkte met dit avontuur. Ik kijk uit naar de verhalen.
  11. Jetze en Anja:
    26 mei 2022
    Heel veel plezier en succes Joost!
    Ook wij kijken uit naar je reisverhalen!
  12. Mireille Mallee:
    26 mei 2022
    Alleen de heenreis is al een avontuur. Het kan alleen maar leuker en lichter worden. Ik hoop dat jullie bagage en fietsen jullie snel achterna komen. Geniet ondertussen van bier en ontbijt!
  13. Mieke:
    26 mei 2022
    Dit eerste verhaal had ik dus grmist. Wat goed dat je zo trouw schrijft.
    Spannend zo die eerste dagen. De kop is er af! En dat biertje zietver goe en lekker uit.
    SUCCES met deze fantastische onderneming. Spannend om te volgen. Hoop dat het met de fietsen goed is gekomen.
    Liefs uit Asperen van Jan en Mieke