Kirgizie op slot

21 juni 2022 - Britswert, Nederland

Weer een belletje uit Tajtjikistan, dus dat deel ik maar even met jullie.

Ze hadden gehoopt gisteren de grens van Kirgizie te bereiken, maar helaas liet de grenswacht hen er niet door. Zelfs mensensmokkelaars waren ( gelukkig maar:) niet te vermurwen.   Dus er zat niets anders op dan terug te keren naar Khurug ( waar ze volgens mij een week geleden ook al waren).   Het p[an is om zondag in Dushanbe terug te zijn en van daaruit naar Kirgizie te gaan,

Dus avontuur op avontuur maar het moreel lijkt dik in orde.  Hoogste punt was 4400 m.  En terechtgekomen in een sneeuwstorm.

groetjes Annemiek

1. Ria Pot:
    21 juni 2022
    Op deze manier maakt Joost en mede reizigers heel wat mee. Duimen maar dat het goed komt.
  2. Mieke:
    21 juni 2022
    Wat goed dat het moreel zo dik in orde is met alles wat die dappere oude onvermurfbare knarren meemaken !!!
  3. Mireille Mallee:
    21 juni 2022
    Wat wordt er een flexibiliteit van de mannen uit een stuk verwacht en dan ook nog een sneeuwstorm.
  4. L van Veldhuijsen:
    22 juni 2022
    Dank Annemiek, dat je ons zo op de hoogte houdt. Ik vind de mannen heel moedig.
  5. Mieke Oosterbaan:
    22 juni 2022
    Pensionados zonder grenzen...eh met grenzen. ..nou, mooi is dat, eerst relaxed met de taxi en nu weer grenzeloos genieten zeker...dat wordt aftrek van de sponsorbijdrage als dit zo doorgaat....😎